Home Energy 3500

Πάγια χρέωσηKWh/4μηνοΧρέωση ενέργειας (€/KWh)
home energy 3500
140€ανά μήνα3500KWh
από 0,078*
home energy 3500
146,25€ανά μήνα3500KWh
από 0,078*
Χρέωση επιπλέον ενέργειας: 0,30€/KWh
  • Στις ανωτέρω χρεώσεις δεν συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α. 13%.
  • Εξαιρούνται τα νησιά των Νομών Έβρου, Λέσβου, Χίου, Σάμου, Δωδεκανήσου πλην της Ρόδου και της Καρπάθου για τα οποία ο Φ.Π.Α. είναι 9%.

Το πακέτο Home Energy 3500 απευθύνεται στους οικιακούς καταναλωτές που γνωρίζουν ακριβώς την κατανάλωσή τους ανά μήνα και θέλουν να προϋπολογίζουν τα έξοδά τους σε ηλεκτρικό ρεύμα με μεγαλύτερη ακρίβεια, εξασφαλίζοντας προνομιακές χρεώσεις στην χρέωση ενέργειας.

Στο Πακέτο Home Energy + Night δεν συμπεριλαμβάνεται η χρέωση νυχτερινής ενέργειας (0,06610 €/ΚWh) και ο ΦΠΑ

*Η χρέωση της ημερήσιας ενέργειας διαμορφώνεται ανάλογα με τη συμφωνημένη ισχύ για την παροχή σας (8,15,25,35 kVΑ) και την κατανάλωσή σας.

Για τη διαδικασία αλλαγής παρόχου δεν έχετε καμία επιβάρυνση και δεν χρειάζεται να επιφέρετε οποιαδήποτε αλλαγή στο μετρητή σας ή στο σύστημα ηλεκτροδότησης του σπιτιού σας. Χωρίς καμία διακοπή της υπάρχουσας σύνδεσης, χωρίς κρυμμένα κόστη ή έξοδα εγγραφής, η WATT+VOLT αναλαμβάνει την παροχή ρεύματος στο σπίτι σας.

Τι χρειάζεται:

  • Συμπληρώστε την Αίτηση Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (δείτε την εδώ).
  • Φωτοτυπία της ταυτότητάς σας.
  • Ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός, οποιονδήποτε πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας κι αν έχετε.
  • Αντίγραφο Μισθωτηρίου από την αρμόδια ΔΟΥ σε περίπτωση μισθωμένου ακινήτου
  • Αντίγραφο Ε9 από την αρμόδια ΔΟΥ σε περίπτωση ιδιόκτητου ακινήτου

Έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας εκπροσώπησης της παροχής σας από εμάς, να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες, δεν υπάρχει κανένας φόβος για διακοπή της ηλεκτροδότησής σας. Η αλλαγή είναι καθαρά λογιστική και η ποιότητα και τάση του ρεύματος παραμένει η ίδια.

Υπηρεσία αλλαγής πακέτου

Η συγκεκριμένη υπηρεσία που αφορά μόνο στα Πακέτα Home Energy, παρέχεται σε όλους μας τους πελάτες δωρεάν, όταν διαπιστώνεται επανειλημμένα ότι υπερβαίνετε κατά πολύ τον αριθμό των κιλοβατωρών που αντιστοιχούν στο πακέτο που αρχικά είχατε επιλέξει.

Σε αυτήν την περίπτωση, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών φροντίζει να επικοινωνήσει μαζί σας και να σας προταθεί η λύση που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σας και στην "καταναλωτική" σας συμπεριφορά.

Δείτε εδώ την Υπουργική Απόφαση για τους Ευάλωτους Πελάτες και το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο.

Ο τιμοκατάλογος ισχύει για νέους πελάτες από 15/2/2016.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 18383 για να βρούμε μαζί τη βέλτιστη λύση για εσάς.