ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΒΛΑΒΕΣ
Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και τις βλάβες των παροχών.
Ποιος είναι υπεύθυνος για τις μετρήσεις;
Την ευθύνη των μετρήσεων για τους μετρητές χαμηλής τάσης την έχει ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ). Για τη Μέση και Υψηλή Τάση, υπεύθυνος είναι ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ).Τις μετρήσεις αυτές τις στέλνουν στην WATT+VOLT, η οποία εκτελεί την τιμολόγηση βάσει των μετρήσεων αυτών.
Πού πρέπει να απευθυνθώ αν θεωρώ ότι έχει βλάβη ο μετρητής μου και χρειάζεται έλεγχο;
Σε περίπτωση που έχει βλάβη ο μετρητής σας και χρειάζεται να γίνει έλεγχος, θα πρέπει να ενημερωθεί ο ΔΕΔΔΗΕ (ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας).
Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να συμπληρώσετε την ΑΙΤΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΤΡΗΤΗ και να την αποστείλετε είτε στην WATT+VOLT με e-mail: [email protected] ή με φαξ: 210 3619835 υπόψιν του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών, είτε απευθείας στα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ (διεύθυνση: Περραιβού 20 & Καλλιρρόης 5, 117 43 Αθήνα, τηλ: 210 9281698, e-mail: [email protected]).
Στην αίτηση θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα εξής πεδία:
- Αριθμός μετρητή
- Ονοματεπώνυμο
- Διεύθυνση
- Ποσό σε ΕΥΡΩ*
- Τόπος
- Ημερομηνία
- Υπογραφή
*Εάν από τον έλεγχο διαπιστωθεί ότι ο μετρητής λειτουργεί κανονικά ή με προσέγγιση 5%, τότε θα επιβαρυνθείτε με το αντίστοιχο παρακάτω κόστος ελέγχου:
– 29,35€ συν Φ.Π.Α. για μετρητή μονοφασικής παροχής
– 38,15€ συν Φ.Π.Α. για μετρητή τριφασικής παροχής
– 61,63€ συν Φ.Π.Α. για μετρητή τριφασικής παροχής μέσω Μ/Σ εντάσεως ή παροχής Μέσης Τάσης
Αν όμως ο έλεγχος δείξει ότι ο μετρητής δε λειτουργούσε σωστά, θα γίνει διόρθωση του λογαριασμού και αντικατάσταση του μετρητή χωρίς καμία χρέωση.
Για αυτό σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει πρωτίστως να κάνετε το δικό σας έλεγχο κλείνοντας το γενικό διακόπτη στον πίνακά σας (εσωτερική εγκατάσταση) και να ελέγξετε αν ο δίσκος του μετρητή περιστρέφεται (καταγράφει ενέργεια). Στην περίπτωση που ο δίσκος περιστρέφεται, αυτό σημαίνει ότι πιθανόν υπάρχει διαρροή ηλεκτρικού ρεύματος και θα πρέπει να καλέσετε άμεσα ηλεκτρολόγο, για να προβεί σε έλεγχο της εσωτερική σας ηλεκτρικής εγκατάστασης. Σε άλλη περίπτωση, θα πρέπει να ακολουθήσετε την παραπάνω διαδικασία.
Για περισσότερες πληροφορίες, που είναι σημαντικό να γνωρίζετε (όπως για παράδειγμα το ποσό χρέωσης που θα επιβαρυνθείτε εάν αρνηθείτε τον έλεγχο, κατά την επιτόπια επίσκεψη του συνεργείου του ΔΕΔΔΗΕ) επισκεφτείτε τις Χρήσιμες Πληροφορίες του ΔΕΔΔΗΕ
Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ή βλάβης σε ποιον μπορώ ν’ απευθυνθώ;
Μπορείτε να απευθυνθείτε στον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ). Καλέστε στο 800 400 4000 (δωρεάν από σταθερό και κινητό όλο το 24ωρο) ή επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ
Υπάρχει πιθανότητα ο ΔΕΔΔΗΕ να κάνει διακρίσεις σε παροχές που τιμολογούνται από εναλλακτικούς παρόχους;
Σε καμία περίπτωση. Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι ανεξάρτητος φορέας και οι υπηρεσίες του παρέχονται ισότιμα προς όλους τους καταναλωτές, αναξαρτήτως από ποιον πάροχο τιμολογούνται.