ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ
Ηλεκτρονική εξουσιοδότηση για διακοπή ηλεκτροδότησης
Ολοκλήρωσε online την Εξουσιοδότηση για Διακοπή Ηλεκτροδότησης.
ΑΦΜ
ΔΙΑΚΟΠΗΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ
ΤΟ ΑΦΜ ΣΟΥ
ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ
Επίλεξε την παροχή που θέλεις να διακόψεις.
ΕΠΙΛΕΞΕ ΠΑΡΟΧΗ
Σε περίπτωση που για κάποια παροχή, εκκρεμεί αίτημα Αλλαγής Χρήστη προς τη ΔΕΔΔΗΕ, δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διακοπή ηλεκτροδότησής της. Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσε στο 183 83.
ΗΜ/ΝΙΑ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ
ΔΙΑΚΟΠΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΕ ΤΗΝ ΗΜ/ΝΙΑ
ΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Συμπλήρωσε προαιρετικά τα παρακάτω πεδία
IBAN
Συμπλήρωσε προαιρετικά το IBAN σου για καταβολή αποζημίωσης, σε περίπτωση μη έγκαιρης ολοκλήρωσης της διακοπής ηλεκτροδότησης από τη ΔΕΔΔΗΕ. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΥΠΟΒΟΛΗΣ
ΕΠΙΤΥΧΗΣ
ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ!
Το αίτημα για διακοπή ηλεκτροδότησης της παροχής καταχωρήθηκε επιτυχώς.
Μην χάνεις χρόνο! Μπορείς να ενεργοποιήσεις την νέα σου παροχή μέσω του e-contract μας εύκολα και γρήγορα. Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσέ μας στο 183 83.
Αιτήματα διακοπής ηλεκτροδότησης που θα κατατεθούν σαβ/κο ή αργία ή Παρασκευή θα ζητηθούν την επόμενη εργάσιμη από την ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ. Όταν η ημερομηνία επιθυμητής διακοπής ταυτίζεται με την ημέρα αποστολής αιτημάτων, τότε αυτή μετατίθεται στην επόμενη ημέρα, βάσει κανόνα του συστήματός της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.
Θα αποσταλεί κωδικός επιβεβαίωσης στο ακόλουθο κινητό:
Αν ο αριθμός κινητού δεν ισχύει ή δε χρησιμοποιείται πια, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 183 83 για αλλαγή των στοιχείων σου. Εναλλακτικά, για την αλλαγή μπορείς να επισκεφτείς το MyWatt στην ενότητα των Υπηρεσιών. Στη συνέχεια μπορείς να συνεχίσεις κανονικά τη διαδικασία.
ΠΟΥ
ΑΠΟΜΕΝΕΙ