ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με επιμέρους διαδικασίες

Όταν δύο άτομα κάνουν κοινή φορολογική δήλωση, σε ποιο όνομα πρέπει να εκδίδεται ο λογαριασμός ρεύματος;

Μεταξύ συζύγων που κάνουν κοινή φορολογική δήλωση, δικαιούχος του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου μπορεί να είναι οποιοδήποτε από τα δύο άτομα, οπότε, ο λογαριασμός ρεύματος μπορεί να εκδίδεται σε οποιοδήποτε από τα δυο ονόματα.

Ποιον πρέπει να ενημερώσω σε περίπτωση οριστικής διακοπής ηλεκτροδότησης;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε  με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WATT+VOLT στο 183 83 (καθημερινά, Σάββατο και αργίες, 9.00π.μ. – 9.00μ.μ.), προκειμένου να δηλωθεί η διακοπή ηλεκτροδότησης και να σας σταλεί η αντίστοιχη Βεβαίωση μη ηλεκτροδότησης του ακινήτου σας.

Κατόπιν ολοκλήρωσης της διακοπής ηλεκτροδότησης, είναι απαραίτητο να προσκομίσετε την βεβαίωση αυτή στο Δήμο σας, προκειμένου να ενημερωθεί ότι το ακίνητο δεν ηλεκτροδοτείται πια.

Σε περίπτωση Αίτησης Τελικού Διακανονισμού, θα πρέπει αντίστοιχα ο ενοικιαστής του ακινήτου να ενημερώσει με τη σειρά του τον ιδιοκτήτη και να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για οποιαδήποτε απορία;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της WATT+VOLT στο 183 83 καθημερινά, Σάββατο και αργίες, 9.00 π.μ. – 9.00μ.μ. για να σας λύσουμε κάθε απορία, να προσαρμόσουμε μαζί το λογαριασμό σας σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες.

Πώς μπορώ να δηλώσω αλλαγή διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού μου;

Θα πρέπει να συμπληρώσετε το ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ και να το αποστείλετε με φαξ στο: 210 3619835 ή με e-mail: info@watt-volt.gr.
Κατεβάστε το ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ.

Σε περίπτωση που αμφισβητώ τη μέτρηση που πρέπει ν’ απευθυνθώ;

Σ’ αυτήν την περίπτωση πρέπει να στείλετε έγγραφη καταγγελία στην WATT+VOLT για την αμφισβήτηση της μέτρησης. H WATT+VOLT δεσμεύεται να ελέγξει το θέμα, και να προωθήσει το αίτημά σας στον ΔΕΔΔΗΕ προς διερεύνηση. Στη συνέχεια, θα σας ενημερώσουμε αναφορικά με την απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ επί του αιτήματος.