ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με επιμέρους διαδικασίες

Όταν δύο άτομα κάνουν κοινή φορολογική δήλωση, σε ποιο όνομα πρέπει να εκδίδεται ο λογαριασμός ρεύματος;

Μεταξύ συζύγων που κάνουν κοινή φορολογική δήλωση, δικαιούχος του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου μπορεί να είναι οποιοδήποτε από τα δύο άτομα, οπότε, ο λογαριασμός ρεύματος μπορεί να εκδίδεται σε οποιοδήποτε από τα δυο ονόματα.

Ποιον πρέπει να ενημερώσω σε περίπτωση οριστικής διακοπής ηλεκτροδότησης;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WATT+VOLT στο 183 83 (καθημερινά, Σάββατο και αργίες, 9.00π.μ. – 9.00μ.μ.), προκειμένου να δηλωθεί η διακοπή ηλεκτροδότησης.

Βάσει του ν.3345/2005 ακίνητα που δεν ηλεκτροδοτούνται και δεν χρησιμοποιούνται, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή νόμιμου εκπροσώπου του, απαλλάσσονται από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, εφόσον υποβληθεί στον οικείο Δήμο, μαζί με την ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση, βεβαίωση που εκδίδεται από τα τοπικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. περί διακοπής ηλεκτροδότησης του ακινήτου. Πληροφορίες για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των τοπικών γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. μπορεί ο ενδιαφερόμενος να βρει στην ιστοσελίδα https://www.deddie.gr/el/upiresies/simeia-eksupiretisis

Σε περίπτωση Αίτησης Τελικού Διακανονισμού, θα πρέπει αντίστοιχα ο ενοικιαστής του ακινήτου να ενημερώσει με τη σειρά του τον ιδιοκτήτη και να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για οποιαδήποτε απορία;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της WATT+VOLT στο 183 83 καθημερινά, Σάββατο και αργίες, 9.00 π.μ. – 9.00μ.μ. για να σας λύσουμε κάθε απορία, να προσαρμόσουμε μαζί το λογαριασμό σας σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες.

Πώς μπορώ να δηλώσω αλλαγή διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού μου;

Θα πρέπει να συμπληρώσετε το ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ και να το αποστείλετε με φαξ στο: 210 3619835 ή με e-mail: [email protected].
Κατεβάστε το ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ.

Σε περίπτωση που αμφισβητώ τη μέτρηση που πρέπει ν’ απευθυνθώ;

Σ’ αυτήν την περίπτωση πρέπει να στείλετε έγγραφη καταγγελία στην WATT+VOLT για την αμφισβήτηση της μέτρησης. H WATT+VOLT δεσμεύεται να ελέγξει το θέμα, και να προωθήσει το αίτημά σας στον ΔΕΔΔΗΕ προς διερεύνηση. Στη συνέχεια, θα σας ενημερώσουμε αναφορικά με την απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ επί του αιτήματος.