ΑΙΤΗΣΗ ΤΕΛΙΚΟΥ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Εδώ μπορείτε να κάνετε την Online καταχώριση ΑΙΤΔ

Ολοκλήρωσε online την Εξουσιοδότηση για Διακοπή Ηλεκτροδότησης.

01 /
ΒΗΜΑ 01
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ
ΑΦΜ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ:
ΒΗΜΑ 02
ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΑΡΟΧΗΣ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ:
ΒΗΜΑ 03
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ
ΔΙΑΚΟΠΗΣ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ:
ΒΗΜΑ 04
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ:
ΒΗΜΑ 05
IBAN
ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ:
ΒΗΜΑ 06
ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ
ΤΟ ΑΦΜ ΣΟΥ

Γίνεται έλεγχος στην πελατειακή μας βάση

ΔΙΑΚΟΠΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ

Επίλεξε την παροχή που θέλεις να διακόψεις.

ΕΠΙΛΕΞΕ ΠΑΡΟΧΗ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΟΧΗΣ
Έχει αποσταλεί ήδη αίτημα για διακοπή.
Δεν βρέθηκε παροχή με αυτόν τον αριθμό.
Επίλεξε μία παροχή πρώτα
ΕΠΟΜΕΝΟ

Σε περίπτωση που για κάποια παροχή, εκκρεμεί αίτημα Αλλαγής Χρήστη προς τη ΔΕΔΔΗΕ, δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διακοπή ηλεκτροδότησής της. Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσε στο 183 83.

ΗΜ/ΝΙΑ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ
ΔΙΑΚΟΠΗΣ

ΕΠΙΛΕΞΕ ΤΗΝ ΗΜ/ΝΙΑ
ΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Συμπλήρωσε προαιρετικά τα παρακάτω πεδία

IBAN

Συμπλήρωσε προαιρετικά το IBAN σου για καταβολή αποζημίωσης, σε περίπτωση μη έγκαιρης ολοκλήρωσης της διακοπής ηλεκτροδότησης από τη ΔΕΔΔΗΕ. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
Α) Σε περίπτωση μη έγκαιρης ολοκλήρωσης της εν λόγω Υπηρεσίας, η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. θα προβεί στην καταβολή του σχετικού ποσού αποζημίωσης, στο τραπεζικό λογαριασμό που δήλωσες. Η WATT+VOLT δεν διατηρεί τον τραπεζικό λογαριασμό που συμπληρώνεις για μεταξύ ημών συναλλαγές.
Β) Η μη δήλωση στοιχείων τραπεζικού λογαριασμού απαλλάσσει την ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. από την υποχρέωση καταβολής ποσού αποζημίωσης σε περίπτωση που το αίτημά σου εξυπηρετηθεί εκπρόθεσμα.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΥΠΟΒΟΛΗΣ

Υποβάλω το αίτημα για διακοπή ηλεκτροδότησης:

ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΟΧΗΣ
ΗΜ/ΝΙΑ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Δ/ΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
,
ΙΒΑΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ
ΥΠΟΒΟΛΗ

ΕΠΙΤΥΧΗΣ
ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ!

Το αίτημα για διακοπή ηλεκτροδότησης της παροχής καταχωρήθηκε επιτυχώς.

Θα αποσταλεί κωδικός επιβεβαίωσης στο ακόλουθο κινητό:

Αποστολή κωδικού μίας χρήσης...
ΑΚΥΡΩΣΗ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Αν ο αριθμός κινητού δεν ισχύει ή δε χρησιμοποιείται πια, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 183 83 για αλλαγή των στοιχείων σου. Εναλλακτικά, για την αλλαγή μπορείς να επισκεφτείς το MyWatt στην ενότητα των Υπηρεσιών. Στη συνέχεια μπορείς να συνεχίσεις κανονικά τη διαδικασία.

ΧΡΟΝΟΣ
ΠΟΥ
ΑΠΟΜΕΝΕΙ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ

ΑΚΥΡΩΣΗ

Δεν έλαβες τον κωδικό; Αποστολή νέου.